Hästdag

hallu,
Jävligt onödig dag! började halv 10 med spec idrott i en timme sen lunch och därefetr hål för vi inte hade geografi. Så jag åkte till huddinge c för att köpa julklappar. Hittade dock bara till min lillebror. Mötte Carolina där och vi åt lunch tillsammans,myys!
Åkte sen tillbaka till kvart i 1 och då så säger vår engelskalärare att vi ska få en uppgift som vi ska göra hemma! Förstå att jag kunde ha slutat halv 11! Var sjukt arg! Men men jag fick iaf sluta 1 timme tifigare.
Åkte till enliden och red ut på Sunny. Red lite dressyr på ängen och tillslut så lossnade hon faktiskt och blev riktigt fin! Busgalopperade oxå(a)
Åkte sen direkt till gömmargården för att ta hand om Chico:) Fixade allt innan jag red ut. Hon var pigg och glad men hon skötte sig. Ett bocksprång när vi galopeprade på ängen, men det var nog för att hon blev glad. Red lite öppnor,slutor på grusvägen och travade även på både äng och grusväg. Det var mysigt även fast det var mörkt så man inte såg jätte mycket. Men hon kändes fin:)
När jag kom tillbaka så tog jag hand om henne och allt de sista innan jag ryktade och gosade med Larry.
Så man kan säga att det blev en riktig hästdag för mig!
Nu har jag fixat ytterligare en grej till maskeraden så snart är allt klart!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Marie

Stort Tack för hjälpen!!

2010-12-15 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0