Jobbat i stallet

hallu,
Åkte med jennie till stallet imorse. Jag jobbade ist för henne när hon åkte för att röntga larry.
Vi var klara med stora stallet 20 över 9. Åsa kom och tog lilla stallet medan jag torvade o gjorde de sista.
Fodrade lunch och sen åkte vi för att köpa mat. Åt lunch och fikade. Tog in hästar och red ut sen. Jag red på Lime o åsa på hallon. Det var fett mysigt att ut o galoppera på ängen! O hon är verkligen jätte snäll att rida ut på,gör ingenting!
Fikade o sen fodrade betfor, mockade,fodra hö och gjorde iordning hästar. Sen slutade jag. Satt uppe i cafeterian med Therese,Erica,becca och zarah. Smorde mina stövlar hann jag oxå! Åkte sen hem med jennie.
Pluggat anatomi nu och nu ska jag bara ta det lugnt och titta på tv innan jag tar tag i pluggandet igen..
pussinuss

Lime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0