Juldagen spenderades på akuten

Hallu,
Dagen började bra. Gjorde iordning mig och åkte sen till stallet för att rida julurs för pernilla. Red på Astrid och det gick faktiskt bra. Har lite nya grejer jag måste tänka på. Sen måste jag verkligen börja titta fram o försöka sträcka på mig mer. Men ska börja använda min "ryggsträckarväst" så kanske mina axlar kommer tillbaka mer..
Sen så skulle jag rida ut på Rutan,mysigt att rida i snön. Hon var jätte snäll och reagerade inte alls på skidåkarna. Men sen så la hon av JORDENS bocksprång och hamnade på halsen då hon sen drog o jag ramlade av och hamnade på huvudet o nacken..
Kom tillbaka till stallet satt där o vilade nacken medans ja o pernilla vänta på att pappa skulle komma. Pappa o jag åkte till akuten för att röntga och direkt när jag kom in och sa att jag hade ont i nacken då blev det kalabalik. De kom springande med bår och halskrage. Sen rullade dom iväg mig för att undersöka mig. Sen blev jag tydligen inte så viktig för satt i 3 timmar o väntade på röntgen.. Under den tiden låg jag på rygg med halskrage och fick inte röra på mig. Kragen skavde och gjorde ont så höll på att dampa sönder. efter röntgen fick jag vänta i 2 timmar på svaret.. Men som tur va var det ingenting så jag satt där i onödan fast ändå inte.. Men men nu är jag hemma fast fortfarande ont i nacken. Men det skulle gå över om ett par dagar.
Pussinuss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hurru va gör du för något?! Man blir lika nervös varje gång du skriver att du är på akuten nu får du sluta tycker jag ;) <3 Skönt att de inte var allvarligt i alla fall!! <3

2010-12-26 @ 11:56:54
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0