ledig imorn!

Hallu,
Åh jag har håltimme fram tills 3.. Då jag ska ha spanska,snälla döda mig någon!
Men men det är bara att stå ut..
Dagen har gått rätt fort hitils så vad säger att den inte fortsätter göra det?
Om jag vore smart borde jag ta o göra mina läxor men jag orkar verkligen inte, jag är alldelles för trött. Och skoltrött för att äns orka bry mig.. men jag har ju ett tag kvar av håltimmen så jag kanske orkar sätta mig med läxorna ett tag.
Sen blir det att ta sig till stallet. Hatar att det är kolsvart när man åker dit, man blir så grymt otaggad på att äns tänka tanken på att rida mitt i natten. är dock inte så taggad på att rida alls men det kanske kommer, om jag har tur.
Gud vad jag känner att jag skriver bara för att skriva och ingenting är egentligen inte intresant.
Elelr jag har en sak som jag ska berätta, jag har studiedag imorn! Ska bli grymt skönt. Så min dag kommer vara så att jag åker till enliden för att rida innan lunch och sen åka till gömmargården. Hänga där ett tag och sen åka med mamma o lillebror och köpa julklappar. Måste även ta o plugga..
nej nu känner jag att jag måste avsluta det här meningslösa inlägget,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0