maskeraddressyr

Hallu,
Åkte med Jennie imorse till stallet. Skulle rida ut på Rutan innan jag hjälpte henne på hennes lektioner, dom hade hurry skurry.
Rutan var jätte snäll,blev dock rädd för hundlyktstolpen på grusvägen och tvärvände ett antal gånger men efter jag klappade lite på henne så gick hon förbi tillslut. Travade och galopperade på ängen,myspys! Det gick jätte bra trots att det var snöstorm,hon skötte sig galant!:)
Som jag sa så hjälpte jag till o leda på 5 barnlektioner, har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv!
Gjorde sen iordning Larrys mat innan jag gjorde iordning Astrid till maskeraddressyren! Jag var Hippie,flower power!Haha kände mig rätt ful men vafan det äre roliga med maskerad man kan se ut hur man vill!
Vi red fram ute i paddocken i snöstorm.. Men det gick bra jag fick henne loss o fin.
Inne på programmet spände hon till lite och blev lite ostadig i traven men jag var väldigt nöjd för att vara första gången på henne på programträning! Red på 61.11% och kom 5:a så jag är riktigt nöjd med min och Astrids prestation:)
Sen så tittade jag när jennie red på fina larry. Som jag sen skulle rida. Det gick faktiskt jätte bra och jag är riktigt glad att jag vågade o inte alls kände mig rädd någongång! Det var bara roligt, och han har verkligen blivit skit fin!
Nu ska jag sova är så grymt trött,
pussinuss


Bild på larry för 1½ år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0