Min älskade kanin

Hallu,
jag är helt chockad jag somnade 11 igår och vaknade halv 10, sjukt skönt!
Mamma kunde skjutsa mig till skolan så jag ska väll åka om en kvart. Så jag har haft jäätte mycket tid att göra mig iordning och har verkligen tagit det lugnt.

Måste bara berätta en sak om min älskade kanin! På morgonen när mamma kommer in o väcker mig så öppnar hon hans bur. Och efter hon har gått ut ur mitt rum så hoppar robin ut och hoppar direkt upp i sängen och försöker väcka mig genom att pussa mig i hela ansiktet! Han har gjort det hela veckan nu, så sjukt söt!<3
Haha kände bara för att berätta det:)
Ni får ha en bra dag för nu ska jag till skolan. Har mitt svenska prov idag, så jag hoppas att det går bra!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0