Min bästa vän

Jag har ingen bästa vän, jag har måånga väldigt bra vänner.
Alla dom vännerna kommer från gömmargården. Vi har alla samma gemenskap,hästar. Jag har känt de flesta sen flera år men även lärt känna många med tiden.
Dehär kommer att låta jäätte töntigt men min bästa vän var Samantha, min älskade ponny. de var henne jag tillbringade 4½ år med och henne som jag tillbringade all min fritid med. Berättade allt för henne och det var så skönt att bara kunna prata o inte behöva få något svar. Hon var mitt allt, min bästa vän som vi fick ta bort för snart 2 år sen för hon hade cancer i magen.Men saknaden är fortfarande lika stor.
Oj vad jag kände att jag skrev om helt fel sak här, men saken jag menade är att hon var min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0