Mina drömmar

Hmm.. Jag har ingen speciell dröm,inte som jag kommer på.
Jag önskar dock att man en dag kommer kunna rida så bra som folket i globen,kunna tävla i Grand prix och kunna försörja sig på det man faktiskt älskar.
Men det är en dröm som tyvärr nog inte kommer förverkligas, men en dröm är en dröm och man får helt enkelt se vart livet låter en gå för väg.
När jag var mindre så var min dröm att bli polis. Och det är det nog fortfarande,kriminalpolis. Men det är dedär med att man måste gå på polishögskolan i typ 5 år.. O jag kommer vara skoltrött ett taaaag efter jag tagit studenten så.. Men vem vet det kan ju bli mitt yrke så småning om.
Annars har jag inga drömmar om min framtid, men det lär väll komma såsmåning om:)

Kommentarer
Postat av: Ylva

På polishögskolan måste man vara 20 för att komma in så du kan chilla i två år först :) OCh var inte så säker på det där med grand prixen ;) <3

2010-12-29 @ 18:37:30
URL: http://baraylvas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0