Mocktävling

Hallu,
Somnade 9 igår kväll!
Mamma väkte mig 9 för att jag skulle till sjukgymnasten så jag fick mig 12 timmars sömn iaf.
Fick lite övningar jag ska göra nu så förhoppningsvis så kommer jag inte vara stel så länge till. Så vi får se hur lång tid det tar innan jag inte har ont i nacken och kan röra mig normalt igen:)
Åkte till stallet och hängde med Pernilla och Jennie. Hjälpte jennie med larry och sen hjälpte till i stallet. Som slutade med att jag o pernilla mockade på tid! Vi klarade oss på 4 min o då blev jag störd av att agneta envisades att ge mig en nyårskram så egentligen 3 min! Då Carolina o Jennie var boxvakter, haha det var lite smått kul!
Satt sen i cafeterian o prata med Ylva o Carolina innan jag en stund senare åkte hem.
Suttit och spelat xbox med min lillebror nu ett tag o snart blir det nog läggdags.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0