Presentera sig själv

jag heter Vanessa Olsson, är 16 år och bor söder om stockholm.
Jag går första året på Huddingegymnasiet och kommer spendera mina dagar där tills jag tar studenten.
Jag är en riktig hästnörd och har varit sen jag var 6 år. Jag tillbringar all min lediga tid i stallet. inte bara för att hänga med hästarna utan för att hänga med kompisarna. Eftersom Gömmargården (stallet där jag rider) är en ganska liten ridskola så käner man nästan alla, man vet iaf vilka alla är. Så man har lärt känna rätt många sen jag började rida där för 6 år sen.
jag gillar även att fota och gör det så fort jag får tid. Nu har jag dock inte gjort det på ett tag men det kommer väll igång snart igen:) Jag fotar mest ute i naturen, hästar och när folk rider.
Har väll inte så mycket mer att skriva men det är lite om mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: haha jag menade inte så <3 Klart du också ska ha de :D bara roligt att läsa, jag menade att listan jag har plockade jag ihop själv ifrån andra xD ;) GOD JUL hurru :D <33

2010-12-24 @ 10:33:32
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0