Raceat på ängen

Hallu,
ledig idag,så jävla skönt!
Gick upp halv 10,gjorde mig iordning och åkte o red ute på enliden.
Fixade mat o gjorde ordning hästen medan mamma mockade. Travade lite på volten först men det var rätt hårt.. Så jag gick ner o raceade på ängen ist! Shit vad kul o mysigt det är! O hon är verkligen hur snäll som helst,gör ingenting o om man tar tillbaka lyssnar hon och när man trycker på så ökar hon!En riktigt bra ponny att rida ut på.
Åkte direkt till gömmargården för att filma när jennie red för Anne.
Hjälpte Jennie lite med larry innan jag åt lunch och åkte hem för att plugga.. Satt från 3-6! och sen så satt jag 2 timmar igår natt.. Så man kan faan inte klaga på att jag inte pluggar nu!
Åt middag och åkte sen hem till Siri. Vi åkte o köpte godis och sen tittade vi på desperate housewives o cougar town.
Men nu är jag så trött så jag håller på att somna,hoppas nu bara att jag gör det.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0