Santa Lucia

Godmorgon,
Tanken var att jag skulle gå på JS luciatåg idag, men eftersom dom bygger om hela skolan så skulle de ha varit ute, och hur kul är det i denhär kylan? Så jag stannade hemma framför datan och tv:n!
Jag ska inte åka till skolan först om en halvtimme så jag har juu gått om tid att bara chilla!
Idag ska jag skriva spanskaprovet.. Hoppas det går bra! Men hittils så har det faktiskt känts som jag kunnat allt, så då får man hoppas att allt sitter kvar i hjärnan under provet oxå då.
Sen blir det åka till stallet o rida, så antingen hörs vi ikväll eller imorn!
pussinuss


Kommentarer
Postat av: Cissi

skönt att vara hemma istället! :)

2010-12-13 @ 11:16:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0