Slutar tidigt

Hallu,
Hade en idrottslektion+ en teorilektion och sen slutade jag!Jätteskönt!
Åkte direkt till stallet. Hängde med Jennie,Petra,Pernilla o Agneta innan jag o pernilla red ut! Hon red på finaste rut o jag red på eleonora. Galoppera på ängen,skitmysigt men väldigt kallt! Man känner sig typ steloppererade i ansiktet efter ha galopperad runt där,haha.
Hjälpte till att fodra o så istallet. jag o therese hjälpte pernilla att bygga bana med lite bus i snön, haha. jag åkte kana nerför en liten backe medan pernilla gjorde snöänglar, haha ibland får man leka liten:)
Red sen på Astrid. Idag gick det inge bra alls.. Men ibland blir det så, hoppas att det blir bättre på måndag.
nu ska jag se på idolfinalen!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0