Sviiin Kallt

Hallu,
Hade ingen engelska och behövde inte ha hela geografin, eller ja snarare vi blev utkastade för min klass är en aning stökig hehe. Så jag kom till enliden 1,fixade mat o mockade. Red sen ut barbacka travade o galopperade på ängen, det har verkligen blivit djupsnö så hon var rätt trött efter det. Var mysigt även fast det var så jäääävla kallt,usch asså!
Fick sen såklart vänta på bussjävelns som aldrig kom.. Men kom hem vid halv 4. Gjorde mig iordning och åkte till skäris. Där jag träffade bästa tarkan! Länge sen! Ylva o carro kom även dit och vi åt middag tillsammans:)
Imorn får jag jullov!Är överlycklig asså,ska bli så sjukt skönt!
Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0