Uppe med tuppen

Hallu,
Gick upp 6 imorse så är ganska så trött nu.. Men jag har haft roligt:)
Vi åkte från stallet vid kvart i 8 och kom fram lite innan 9.
Tittade lite när andra red innan Marie skulle rida. och sen efter hon ridit så var det jennies tur. Både Chico och larry var sjukt fina! Shit asså Anna är verkligen jätte duktig, alla har varit super nöjda efter dom ridit och det har gått bra för alla. Carolina red även och felicia och de gick säkert bra för dom med:)
Vi kom tillbaka till stallet 12 typ och fixade då allt i stallet innan vi åkte hem.
Duschade varmt direkt när jag kom hem och placerade mig sen i fotöljen med täcke och datorn i knät. på skärmen visades Forrest Gump, en skit bra film som var rätt sorlig men bra. Nu visas nästa film som är Wall-e!
Så nu ska jag inte skriva mera,
pussinuss

jennie o Larry

Chico o marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0