Vinterland

Hallu,
Vaknade 10 idag, sovit 11 timmar välbehövligt!
Bytte om,städade lite i rummet och åkte till stallet. Satt uppe i cafeterian åt lunch innan jag sen red ut med Anette o aqua. Jag kan säga att jag är glad att jag lyckades hålla mig kvar,fyfan vad hon höll på! Hon skenade och bockade och hade inte alls någon hänsyn till varken mig eller anette o aqua. men jag lyckades hålla mig kvar men jag ledde henne ett tag o då blev hon lite lugnare men inte mycket.. Men det var mysigt när hon var lugn och var som hon brukar vara ute<3
Hängde med Ylva,Zarah,therese o rebecca innan jag åkte hem.
Har nu fuxat iordning mig för vi får gäster idag. Som kommer snart nu ska jag logga ut,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0