06-02-10

Hallu,

Kom till stallet typ halv 10. Snacka med Therese o Carolina en stund det var dom som jobba i stallet<3
Gick sen upp med Ylva till cafeterian och meningen var att jag skulle plugg men det är lite svårt när det är proppfullt där så jag kunde inet direkt koncentrera mig.. Satt där uppe till halv 3 kanske sen så gick jag ner och var lite social i stallet. Hann faktiskt med att städa skåpet oxå, så nu ser det rent ut! Får se hur länge de håller bara.. haha! 
Imorgon så kanske jag och pappa ska fixa min garerob, woho äntligen så kommer den bli snygg och ja jag kommer få lite mer ordning förhoppningsvis om det inte blir tvärt om vilket jag inte hoppas på...
pussinuss


 

Kommentarer
Postat av: Ylva

<3<3<3

2010-02-06 @ 18:54:03
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0