Inte vart världens bästa dag idag.. Jag förstår inte hur mycket du påverkar mig, du betyder så mycket för mig och jag kan inte släppa taget.. vill bara veta varför du gör såhär mot mig, jag krossas och har inte ork att resa på mig igen..
Jag saknar min samantha så sjuukt mycket hon har snart varit borta 1 år och jag kan inte förstå det, tårarna kan inte lsuta rinna, du betydde så mycket för mig du var mitt allt i nästan 5 år! Men nu har du varit borta i 1 år </3 jag älskade dig och kommer alltid göra det för du var det bästa som någonsin har hänt i mitt liv<3 Och jag kommer alltid minnas våra 5 år tillsammans, dom var de bästa i mitt liv, alla minnen jag har med dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0