3 dagars rapport

Hallu,

I söndags så var jag och leta efter garderobdelar typ hela dagen, haha vi hittade typ inget först vid typ 2.. Vi åkte hem skruva ihop den och det blev sjukt fint! Får plats med mycket mer nu, nice nice new york here I come!!!

Igår så åkte jag till stallet efter hemkunskapsprovet, hoppas det gick bra. Pernilla sa att jag,tarkan och Erika skulle ta bort all snö på transporttaket och döda torvbalen.. Fyfan asså jag höll på i över 1 timme och när tarkan och erica red så hjälpte johanna och zarah mig, så vi blev tillslut klara!
Red sen och det gick ganska br, hon var lite över pigg men rätt bra.

Idag så har jag skrivit min so-läxa,pluggat in mitt idrottsprogram och sen typ städat på rummet. Inte så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0