börjar bli galen på att vara sjuk..

Hallu,
Hemma idag igen då.. Känner mig lite bättre men är fortfarande helt borta, orkar ingenting! Usch vill bli frisk nu, har vart hemma sen i tisdags och då har jag legat död i soffan.. Har inte vart såhär sjuk på väldigt länge. Visst det är jävligt nice att vara hemma från skolan och jag längtar inet tillbaka dit! Men jag saknar stallet och vännerna där sjukt mycket!
Menmen snart blir man väl frisk..Idag har jag faktiskt orkat mig att plugga lite, det är ju alltid något.
Har tittat på en film, Fame en ny veriasion av den. Den var jävligt seg så rekomenderar den inte.. Har flickvänner rån förr kvar att se. Tittar nog på den innan middagen och sen blire väl melodifestivalen ikväll med ben and jerrys och marabou!<3
pussinuss


Kommentarer
Postat av: Ylva

Skönt att du är lite bättre iaf!! <3 Saknade dig idag, kommer typ inte ihåg när du inte var i stallet på en lördag sist :( <3

Det gick kanon att jobba så det var ingen fara! :) <33

2010-02-20 @ 16:55:05
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0