Galoppa i snön!

Hallu,

Kom till stallet typ halv 2 idag, nice!
Vid 2 så red jag ut på Puffy!!<3 och Pernilla på Mona och Åsa på Frasse! Vi red ut och trava och gallopera i djupsnön! Skit mysigt vare! Vi galoppera så att skydden yrde haha!
Första skyddet vare mona som tappa och ingen orka hoppa av, och eftersom jag var längst och hade minst ponny så fick jag leka "horseball" haha så jag kunde ta upp skyddet från marken, haha fyfan vad dom skratta!
Sen så kom vi tillbaka och då hade mona tappat sitt andra skydd och puffy sitt ena-.- haha så jag och pernilal red ut och leta efter dom, vi hittade en av 2 så det är ju alltid något!

Sen så plugag jag lite hemkunskap och sen så skulle vi rida. Eftersom Åsa ridit ut på hallon tidigare så fick jag rida på sarras! Han var aspigg när vi red på ängen och sen när vi gick upp i paddoken så var han fortfarande pigg men asså dtet var sjukt kul att rida på ponny, åh vad jag saknar de.. De gick faktist väldigt bar för att bara ridit på honom 2 ggr! Men fyfan vad stark han var! Men det var skit kul, han är så fin!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag dig, du betyder så jävla mkt ska du veta! <3<3

2010-02-05 @ 20:49:19
URL: http://baraylvas.blogg.se/
Postat av: louise

låter mysigt:D <33

2010-02-06 @ 20:35:00
URL: http://enlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0