Går i sömnen..

Hallu,
Började Halv 9 idag med upssatsskriving i nationella.. Jag skrev ett brev till statsministern typ. Jag satt i 2 ½ timme och skrev! Förstå att jag är helt lost i mitt huvud, kan inte tänka alls asså.. Ska ta det lugnt hela kvällen, hoppas somna tidigt!
Hade sen även min idrottsuppgift och ja det gick bra tyckte jag! Sen när han snacka med mig, han ba du skulle pushat dina vänner mer och tittat mer rätt fram, men vafan jag höll full koll på att räkna stegen! Så jag fick bara vg- på det! asså åh och han ba ja du kan bara få vg+ när jag tittat alla dina analyser! Faan vad jag rä sur på han! Vem fan vill ha vg+, man vill ju ha mvg! så jävla pissed off på han!! Jag gjorde faktiskt jävligt bra ifrån mig..
Nu ska jag baka något till stallet imorn och sen bara ta det lugnt..
pussinuss


Min finaste ängel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0