"Ledig"

 

Hallu,
Eftersom att vi skulle ha frilufsdag idag och jag skulle gå promenad runt långsjön så fick jag vara hemma för att jag fortfarande inte är frisk! Jag mår faktiskt bättre nu och hoppas vara frisk till fredag, vill rida nu!!! Börjar få liite abstinens! Dage blir vila fram till lunch, fixa iordning mig, åka till tandläkarn, åka till skäris och sen hem och vila/plugga.. Har matteprov imorn hoppas det går bättre än för alla andra som gjort de, dom sa att det var jätte svårt.. Måste även plugga till so-provet på torsdag.. Men sen äre sportlov!!
Ne men nu ska jag försöka få fram gårdagens avsnitt av våra bästa år,
pussinuss



appropå ingenting, vart tar dom här fåglarna vägen på vintern? haha


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vet :D Men vi kände inte varandra då tihi :) <3

2010-02-23 @ 20:12:02
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0