onyttigheten själv..

Hallu,
Sitter just nu och lyssnar på världens bästa Nick<3 LYssnar på högsta volym för att slippa alla andra tankar..Men jag är ju bästa på att lyssna på sorliga låtar så går väll lite sådär..
Har haft värsta träningspasset med både styrketräning och uppvärmingar på gympan och sen ut och gick i 50 minuter med mixto så jag känner mig jävligt duktig! Men dessvärre så åkte lite kladdkakssmet ner i magen.. faan mig kan jag inte bara sluta med alla jävla sötsaker! Ska försöka skita i att ta något mer gott idag, det får duga med bara juice! Sen blire mer träning, blir deprimerad varje gång jag äter något onyttigt men jag är beroende så jag kan verkligen inte sluta! Åhh blir så jävla trött på mig själv..
Nu ska jag titta på greys, pussinuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0