Bakdag

Hallu,
Gick bara skolan till 2 idag,skönt! Gick hem och bakade kladdkaka med lillebror som jag och han ska äta sen ikväll<3 och sen hallonmuffins som ska ätas i stallet imorn, de var första gången jag gjorde dom så de blev väll inte helt lyckade med ändå, de blev lite gyllenbruna (lite mer än de lite mer åt de bärnda hållet fast inte bränt) smakade ändå helt okej!
Har även skrivit min so grej så har ingen mer läxa som de ser ut nu. Eller jo vi har ett idrottsprojekt som ska vara inne v.6 och de är att man ska ha en egen uppvärming på 3 min, lika lång som en låt och till låten så ska övningarna vara i takt med musiken och så ska vi skriva en jävla musik analys! Men ska göra mitt bästa så hoppas ju iaf på mvg men vem vet..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0