Dålig uppdatering

Hallu,
Förlåt att jag inte skrivit men i fredags så orkade jag inte, tittade på lets dance typ..

Igår så åkte jag till stallet med åsa<3 plugga med ylva hela morronen o förmiddagen<3 Åkte sen och titta på brännkyrka gymnasiet. Usch vill inte gå där..  Åkte sen hem och fika och tittade på senaste wallander filmen!
Åt middag och sen kom Therese över och skulle sova här<3 Vi åt massa godis,choklad och ben and jerrys glass! åh vad jag älskar dom glassarna! Vi  titta på en rysare halv 12, jag vet vad du gjorde förra sommaren. Jag hade sett delar av den förut,ofta jag har det som är vettskrämd för sånt där, haha! Kunde inte sova sen var lite läskigt(a) så satt och messa sönder och titta på någon komedi. Therese somna halv 3-3 men jag kunde såklart inte somna så somnade typ 4..

Vaknade halv 9 idag! ofta jag sov på riktigt 4 ½ timmar och kunde såklart inte somna om... Så jag är sjukt trött nu.
Har pluggat hela dagen,har gjort min musikanalys och rörelser till varje program!
Ska se på sommaren med göran snart och äta glass,yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0