Helgen

Hallu,

Lördagen:
Åkte med Åsa imorse<3 Pluggade när jag kom dit och plugga i typ 1 timme innan jag hjälpte marianne med att göra semlor och lite annat smått, duktiga jag!
Satt där uppe som vanligt och pluggade till och från hela dagen. Lyssna på musik och var inte den socialaste kanske men det var inte min bästa dag, mycket i tankarna dygnet runt..
Åkte iaf med Jennie och Therese till hööks och kvantum sen innan jag åkte hem.

Emma och hennes familj kom sen vid 5. Skönt att träffas igen, hon ska komma till skolan på tisdag<3 Skönt att ha någon där som betyder<3 Kan faktist inte fatta att vi vart vänner i snart 16 år! Fick snacka av mig om det som hände i veckan och det var skönt, behövs men ändå så kan jag inte få bort det ur mina tankar tänker på det dygnet runt och blir lika ledsen varje gång..
Hon gick typ halv 9 för hon skulle träffa Robin och jag gick väll och la mig vid 11 och somna direkt, ovanligt nog!

Söndag:
Blev väckt vid 9 idag, iof gjorde det inget för jag halvsov bara. Iaf så fyller pappa år idag så vi firade honom med paket och stor frukost.
Har gjort min so läxa nu och ska göra idrottsläxan idag, men sen blir det inget mer, orkar inte..  
Min söndag blir inte mycket roligare än såhär men jag bryr mig inte, jag hatar söndagar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0