Hoppning

Hallu,
Vaknade 11 idag,nice nice! Titta på tv,åt lunch och fixa i ordning mig. Vid halv 2 så kom Åsa och hämta mig och vi åkte till stallet<3 Vi fikade först och sen så byggde vi upp lite hinder, för hon skulle hoppa på Tänk om och Hallon. Jag skulle ta kort men självklart så funka inte min kamera antagligen hade mitt jävla batteri laddat ur.. Men jag var jätte säker på att de var fullt! Skit sur jag va.. Förlåt Åsa jag som hade lovat! Men fick låna Johannas kamera så de blev ngr fast inte så jätte bra kanske svårt med en annan kamera, men men vad skulle jag gjort då..
De gick jätte bra iaf och de blev så glada! Trava sen av Hallon i mjukisbyxor, mina lacoste skor och Åsas hjälm som är rätt mkt förstår, och i hoppsadel så blev jockey läder, haha såg helt jävla muppat ut men men haha!
Pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0