ingen bra vecka..

Hallu,
Som ni märker så är jag aldrig inne på datan längre, och jag är glad att jag inte är lika beroende som jag var förut. Så därför så kommer de inte vara speciellt att läsa här. Men i som vill får gärna fortsätta för jag skriver ju somsagt då och då.

Den här veckan har inte alls varit min vecka.. I måndags så gick väl ridningen inte bäst, hon har blivit knäpp typ, jag vet inte vad som har hänt.. Men jag kunde ndå inte rida klart för jag började må illa så jag trodde jag skulel spy när jag red runt där så var lika bra att hoppa av.

Igår så var dagen sämst, jag kan inte förstå hur du kunde göra så?! De förstörde hela min dag och ja jag känner mig helt tom..
Plugga bara sen när jag kom hem och åkte och titta på bernadotte gymnasiet och kärrtorp. Jag gillade bernadotte men kärrtorp var så jävla stort vet inte fall jag vill gå på en sååå stor skola.

Nu har jag lång rast som alla andra onsdagar så ska snart tillbaka för att snacka med kuratorn och sen äre bara syslöjd kvar och sen blire stallet och göra min svenska och engelska läxa, har faktist inet alls mycket nu skönt,skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0