Sammanfattning av veckan

Hallu förlåt för jäätte dålig updatering, men jag har helt enkelt inte hunnit nu och inte orkat suttit vid datan vilket är ovanligt! Men här kommer lite sammanfattning från vad som hänt sen i tisdags.

Tisdags o Onsdags:
Idag så åkte jag först till stallet där jag var hela dagen med Pernilla och Åsa typ<3 Sen så gick jag hem till Therese och var dör ett tag och sen så åkte vi hem till hennes mamma och så mötte vi folket påvägen. Vi gick och handlade allt vi skulle ha och sen så gjorde jag och Zarah maten. Sen så började vi titta på film. Filmerna vi såg under kvällen/natten var:
* Twilight
* sex and the city
* the proposal
* cross road ( tror jag den heter)
Under sex and the city så sminkade jag,Therese o Zarah varandra. Först blev Zarah emo, haha! Sen blev Therese hippie och jag blev fjortis haha. Men sen gjorde vi alla till fjortisar fyfaaan vad vi såg ut! Hur kan man vilja gå runt så och visa sig lixom?
Sen så sjöng jag och Therese sing star, nice nice!
Vid halv 6 på morronen tog vi oss gående till stallet! De tog ungefär 1 ½ och sen så hade vi en paus på 10 min hemma hos Therese pappa.
Vi var super snabba på morronen och var klara med allt innan 9 typ, så då fikade och så. Sen så Bestämde vi oss för att vi skulle Tolka! De är när man åker skidor efter häst. Vi tolka efter Sarras och de gick väl inte så bra i början eftersom vi var på ängen där de var buckligt och djup snö.. Så rammla hela tiden. Men sen gick vi ut på grus stigen och där funkade fin fint.

Torsdag (nyårsafton):
vaknade typ 12 och de var så jävla skönt att sova ut! Fixade iordning mig och så och sen kom gästerna. De hände inte så mycket saker under eftermiddagen och kvällen, men jag hann städa min garderob så den blev jvligt nice och sen så spela vi spel och hjälpte till med maten och sånt. Vid 12 slaget så stod vi ute och jag fotade lite men inte så bra bilder dock men men dom kommer upp.. Stod och gosade med Robin ett tag,myspys<33

Fredag ( nyårsdagen):
Vakna vid 11 och sen så gick dagen jävligt fort nej men jag titta mest på tv och slappa och sånt, har inget mer att skriva..

Lördag:
Idag så kom jag till stallet halv 8 eftersom jag skulle jobba med Therese<3 Vi var väldigt snabba och var klara med allting väldigt tidigt så vi kunde mest slappa hela dagen,nice nice!
Red Även igen på Hallon. De gick rätt bra  men hon var väldigt spänd och jag tappar tygeln hela tiden, den lixom glider ifrån mig.. Sen så har jag kommit i en svacka då jag har rätt dåligt självförtroende och jag saknar mina små älsklingar så sjukt jävla mycket!!</3 Men gick helt okej.
Åkte sen hem med Åsa och Ylva<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0