Självförtoendet är som bortblåst

Hallu,
Förlåt att jag inte skrev ngt igår men nu ska ni få veta anledningen.

Tisdag:
Kom till stallet vid 9 idag,usch vad jobbigt de var att gå upp då men man måste ju börja vänja sig lite innan skolan börjar.. Gjorde lite små saker som folket behövde hjälp med. Åt lunch och sen bytte jag om och sen kom familjen. Vi skulle nämligen åka till farmor o farfar. Farmor fyllde år,grattis! Så vi blev kvar där till halv 10, så jag gick och la mig ganska snabbt och läste.

Onsdag:
Gick upp halv 9 idag med eftersom jag skulle åka med Åsa till stallet<3 Kom dit fikade lite sen tog jag mig en promenad och handla kaffe och mat till åsa, skönt fast kallt!
Åt sen lunch och fikade i cafeterian innan jag skulle rida kurs för Åsa. Ridningen gick sådär. Eller ja de är så svårt att föklara hur de känns.. Hon var fin men jag är inte nöjd. Jag kännder mig dålig och ingenting går.. Mitt självförtroende är nere i botten av många anledningar och nu är känns de värre en vanligt.
Åkte sen hem med Åsa och vi snacka om massa saker om min ridning och ja de känndes lite bättre, men de är så svårt när man verkligen vill ta till sig men de kommer lixom inte in. Hon sa att jag skulle titta på gamla filmer när jag red och gemföra och så, så de är vad jag tillbringat min  närmsta timme  till typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0