9 juli

Hallu,
Åkte hemifrån mig vid 8 tiden imorse för att vi kanske skulle kunna komma dit i tid! Tur som vi hade så flöt allt på bra och vi kom till stallet halv 10, tack bussschafören som stannade precis utanför stallet!
Vi fixad eiordning Rut och sen skulle vi rida iväg, vilket gick sådär.. Vi kom ner till hörnet på hagarna, från stallet upp till agneta tog det mer än 40 min bara för hon vägrade att gå framåt! Jag fick iaf min vilja igenom och kom dit och kunde själv vända innan hon började hålla på! Ibland blir jag lite trött på henne asså..
Vi kom därifrån i tid så vi hann med bussen och kom hem nu, sjukt skönt!
Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta o titta på tv innan mamma kommer hem och vi ska åka till båten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0