Båtliv

Jag sitter på ett berg med solen stekandes i ryggen. Framför mig ser jag horisonten,det närmsta land är Gotland som man inte kan se på långa vägar. Jag sitter här och tänker och har gjort i snart 2 dagar. Så fort jag får tid så sätter jag mig där, vill komma bort från alla båtar+besättningen. Jag vill hem, jag vill träffa alla mina vänner, jag vill vara omgivingen där jag trivs som mest,stallet. Egentligen så spelar stall inge roll bara att få vara i ett stall gör mig lugn o trygg. Jag skulle just nu vilja vara ute hos Rut, bara få vara där ute och kunna rida ut och bara glömma allt annat. Många tror att det är så härligt ute på sjön men det är det inte i längden.. Sola och äta det är typ det man gör och hur kul är det på en skala 1-10?
Jag vill hem, jag har sån hemlängtan! Men såklart så lyssnar inte mina föräldrar så jag måste vara kvar i 2½ vecka till..
Jag har inte så mycket att skriva om därför inga inlägg men hoppas ni alla har det bra!


ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och mina tankar<3

Kommentarer
Postat av: carolina

När du kommer hem får du ta och följa med ut till Berga! Vi skulle kunna rida till Gömmaren tsm :) <3

2010-07-14 @ 17:20:19
Postat av: Vanessa

ahh låter super myys:)<3

2010-07-15 @ 00:57:55
URL: http://www.vanessas.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0