Sol o bad i pool

Hallu,
Gårdagskvällen spenderades på Sandhamns värdshus. Där efter satt vi utanför seglar hotelet och lyssnade på musiken som kom uppifrån puben. Där var det en dj som spelade asbra musik med såklart var det 23 års gräns  för att komma in där?!:O Man tycker iaf 18 men men.. Jag lyckades iaf smugla in mig där och kunde dansa e stund!
Idag vaknade jag väll vid 10 av att vår kära vän kom för att berätta något för pappa och han pratar inte så lågt.. Gick upp fixa iordning mig och gick till poolen där jag har legat och stekt hela dagen! Nu börjar jag faktiskt se ut som en pepparkaka på riktigt,asnice!
Vi ska snart åka härifrån, tyvärr! Åh jag vill verkligen ara kvar älskar dehär stället! men såklart så vill inte mamma o pappa det och dom vägrar ju lyssna på att jag vill vara kvar..
Nu ska jag se på våra bästa år innan vi åker,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0