Sommar,sommar o sol

Hallu,
Dagen har för det mesta tillbringats på bussen eller pendeln.. Men som tur var hade jag Carolina med mig!<3 Kan inte fatta att det alltid dyker upp en jävla massa saker just när jag åker! Idag så kom vi till handeln sen fick vi ta oss därifrån med buss till västerhaninge och där skulle vi sen ta ersättningsbus till hemfosa. Men såklart så var bussen försenad och kom till nästa tid som var 1 timme senare.. Kul när det bara finns 1 buss som går ut dit..
Vi kom iaf fram 2 ½ timme senare.. Det är tur iaf att man är påväg mot något roligt så man inte tappar humöret allt för mycket!
Vi fixade iordning Rut och red sen en sväng. Eller ja vi red så långt vi kunde innan hon inte ville gå längre.. Fick hoppa av typ 3 gånger och leda henne en stund innan jag kunde hoppa upp igen.. Ibland kan man verkligen bli tokig på henne,haha<3
Vi åkte sen förbi Agneta men ingen var hemma så får väll hälsa på där imorn ist!:)Åkte sen hem som tur va så gick bussen o pendeln när den skulle och vi kom hem i hyffsad bra tid! Cyklade hem hit åt lite glass och snackade en stund innan Carro åkte hem. Imorn så ska hon följa med mig oxå, atck så mycket snällt att du vill vara sällskap!<3
Nu är mamma påväg hem med Sushi,yummie!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: carolina

Självklart! Jag följer gärna med fler gånger. :D Du är så rolig och glad att vara med. <3

2010-07-09 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0