Shopping!

Hallu,
Gårdagen spenderades som jag sa med Zarah i skärholmen! Saknat henne<3
Fick faktiskt med mig några påsar hem!
- en rosa tröja-gina tricot
- svartblommig långärmad-cubus
- svart långärmad med vita ränder-JC
- vit spetskjol- JC
- Aprikosfärgat volanglinne- JC

Sen åkte jag hem och Emma och hennes familj kom! Saknat hene med, var typ nästan ett halvår sen vi sågs!<3
Fick även lite kläder av henne! Min lyckodag!
-2 jeansshorts
-2 bh:ar
- 1 volanglinne
- 1 klänning

Idag så vaknade jag halv 12, sköönt! Men gick inte upp först halv 2 typ, hehe..
Duschade och fixat iordning mig. Inget är planerat nu på dagen men ska träffa Jennie sen, länge sen!
Har även pratat med Carolina i telefon, och hon kommer inte hem först om typ 10 dar..
pussinuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0