1 Juni

Hallu,
det känns overkligt att nästa onsdag så slutar jag nian! Så man kan ju inte säga att vi gör något på lektionerna! Sista redovisningen idag.
Har inga planer för eftermiddagen/kvällen. Skulle vart med emma men hon har gått och blivit sjuk stackarn<3 Så kommer väll på något. Jag ska även färga håret så det är jävligt nice, behövligt nu när det blivit solbelkt..

Igår kom Hallon o Åsa hem! Hallon hade tydligen vart jätte duktig och hon hade tyckt det var jätte kul!Saknat henne men det är skönt att veta att hon haft det kul och bra! 
Red på Martin på kvällen, haha! Men det var "roligare" att rida honom än Lime som bara tjafsar hela tiden.. 

Jag hatar att min spotify inte funkar! Hatar att behöva använda youtube.. kom att tänka på att Egentligen är det konstigt att musiken kan påverka en så mycket som den faktiskt gör.. Bara en textrad kan beröra en djupt. Inte för att jag tycker det är dåligt, det är grymt med musik och utan den så skulle jag ha alldelles för mycket i min hjärna!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0