FRämmande besök

Hallu,
Dagen började redan klockan 6 idag.. Kom till stallet 7 lastade hästarna och åkte väll vid 8 någonting. Hann ta några bilder på hästarna men vi åkte ganska direkt.
Tillbaka i stallet så hjälpte vi Åsa o Jennie o ta de sista boxarna. Sen var det bara att börja köra högtryck och skrubba galler.. Åhh fyfan vad segt det är asså, man blir blöt,kall,skitig,kramp överallt och tar en jävla tid! Jag tog iaf 8 boxar med högtrycken och vi blev klara med stora stallet idag, askönt!
Åkte sen hem med Åsa, länge sen nu! Suttit o gosat med Robin, klippt hans klor,plockat fram alla hans saker. Sen kom Jennie och Siri på besök!Jag fick ett schabrak av dom för att jag hade följt med som skötare,tack snälla det var jätte fint!Dom stannade och åt middag och fikade. Snackade bort hela kvällen så dom åkte typ nyss, mysigt<3
Nu ska jag packa och skicka sista bilderna till Siri,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0