Hurry skurry

Hallu,
Kom till stallet runt halv 11 idag. Gjorde inget speciellt innan 2, då vi hade hurry skurry! Haha så jävla roligt det var asså! Jag och Carolina var på ett lag och Therese,Zarah o Madde var på de andra laget. Vi hade Lime (världens bästa att ha som hurry skurry häst!) och dom andra hade Ada. haha lilla ada hon ville typ knappt gå framåt.
SEn skrittade vi ut en sväng, jag red hallongrottan<3 Sen så har jag inte gjort något speciellt, smörjt Jennies o Larrys grejjer och nu är jag hemma. Ska väll packa tills imorn, sen sova för måste gå upp vid 4.. Hoppas kunna somna tidigt iaf!

Kommentarer
Postat av: carolina

My team-mate :D <3

2010-06-18 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0