Klassdag i stan!

Hallu,
Haft klassdag idag! Vi började klockan 10, sovmorgon! eller ja inte mycket sovmorgon för mig, vaknade hela natten av att jag inte kunde andas för jag var så täppt, hata att vara pollen allergiker! 
Vi åkte in till ballbreaker där vi körde biljard,bowling,fotbollssimulator,golfsimulator och skjutsimulator. Vi åt även där. Men det var faktiskt askul och mitt lag vann, woho! 
Åkte sen till laserdome där vi var i 2 timmar, askul när man fattat hur man gjorde o så! Iof så låg jag sist typ de 2 sista men sen kom jag faan igång!
Åt sen middag på en asiatisk resturang där det var bufé, asnajs! Så kom väll hem vid halv 8 och har hunnit ducha o så sen dess, så blir väll försöka sova tidigt inatt..
btw så har jag fått mina armband jag bestälde! nu finns ni alltid på min arm och inte bara i mitt hjärta<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0