Klubbmästerskapen

Hallu,
Åkte med Jennie till stallet imorse, kom dit vid 10 tiden.
Fixade med lite olika saker innan jag knoppade Hallon<3 Asså åh vad jag hatar hennes man alla knoppar blir helt cp störda.. Tittade på maskeradhoppningen och Hallon gick som tåget hon älskar verkligen att hoppa! Det märktes sen när jag skulle rida.. Fortfarande helt stissig och ville hoppa mera så det gick ju inte så bra på programmet..
Sen fotade jag Jennie o Siri. Grattis till Jennie som vann KM för lektionekipage och Grattis till Therese som vann för privatekipage! fixade banan sen åkte sen hem med Jennie, tack så mycket för att du orkar skjussa mig jag är väldigt tacksam över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0