Lördagkväll

Sitter här och väntar på att våra bästa år ska ladda klart så man kan se utan en massa hackande.. Har precis vräkt i mig en halv marabou och en cola, hatar sommrarna på det sätte det är de ända man gör.. får börja träna så man kan njuta av sommarens onyttigheter!
Månen lyser rätt in i båten och det är riktigt mysigt faktiskt, ska snart gå ner till mitt rum, tänkte titta på våra bästa år där nere.
På ett sätt så vill jag bara tillbaka till stallet o rida dressyr lektion samtdigt som jag verkligen inte alls är sugen.. Jag vill ladda upp mig inför hösten och hoppas att utveckligen bara stiger och att det känns förgävligt kul oavsett fall det får dåligt en gång så vill jag kunna hålla humöret uppe, vilket är lättare sagt en gjort.. Men jag vill så gärna att allt ska bli bra till i höst så på ett sätt är det skönt att behöva vänta och längta i 1 ½ månad till, det kanske för med sig något bra?
Jag är iaf glad att jag ska rida på Rutan några dagar den här sommarn, bara rida ut och mysa och slippa tänka på allt annat. Jag längtar faktiskt till att rida ut o rida där ute på landet, det känns om det inte kan bli mer perfekt än på ett sånt ställe där hon står.
Nu ska jag ta och gå ner o lägga mig. Dehär inlägget var kanske lite onödigt som alla mina men om ni vill läsa ändå så varsegoda:)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0