Stadsvandring

Hallu,
Stadsvandring idag.. Vi började i gamla stan kvart över 9 typ och kom till Grand hotel halv 1.. Hata att behöva göra en massa frågor och så måste man gå tillbaka till ett ställe lite senare och åh man blev ju inte lite trött i värmen! Jag klagar inte på värmen men att vara inne i stan då är faan inte kul.. Men det var ändå skönare än att gå i skolan så.
Åkte till stallet sen där jag hängde med Jennie och Åsa typ,fodrade betfor och satt och stekte på trappen! Sen satt jag o solade med Tarkan och satt bara o snacka. Det är synd att du ska sluta kommer typ aldrig hinna träffa dig..
Åkte sen hem med Jennie. Vi åkte förbi heron city och drack smothie. Vi kom även fram till att hon ska vara min skjuss på balen, nice nice!
Precis städat Robins bur så nu ska jag bara chilla resten av kvällen och njuta av att det är sommar och att vi inte har några läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0