Världens duktigaste häst!

Hallu,
Annorlundadagen idag i skolan. Menas med att man klär ut sig och gör lite olika aktiviteter. Dock så klädde inte jag ut mig och jag var inte den ända! Slutade halv 3-.- Kom till stallet 3, satt uppe i cafeterian en stund innan jag,therese o Zarah red ut! Vi red ut kvart i 4, kom hem halv 6! Vi tappade såklart bort oss! Ett tag var det jävligt läskigt, man kände paniken komma krypandes! Efter ett tag så bestämde vi oss för att låta Hallon ta oss hem, man kan ju alltid testa lixom! Och hon ledde oss raka vägen hem!<333 Åh vad jag var lycklig i det tillfället, älskade fina Hallon hade räddat våra liv! haha okej det var väll att ta i men det kändes så! fina,fina Hallon!<3
Sen blev det sitta uppe med Jennie,Johanna o Ylva i cafeterian och sne när dom åkte satt jag kvar där med Therese,Zarah o Pernilla. Åkte sen hem och ska nu typ sova och tagga till för balen imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0