1 år sen

Hallu,
Idag är det 1 år sen Samantha försvann</3 Åh jag saknar idg så jävla mycket och denna dag har varit ett helvete.. Speciellt innan jag fick de ur mig, det var ingen som visste det utom jag typ och då blir det rätt tungt inombords.. Åsa frågade sen var det var och då kom alla tårar.. tack för att du fanns där<3
Du var mitt allt älsklingen, jag älskade dig med hela mitt hjärta och älskade dig mer än någon annan i 5 år.Ibland fick jag faktiskt känslan av att du gillade mig med och de ögonblicken var fantastiska! För mig var du alltid världens bästa oavsett vad andra sa och tyckte om dig.. Jag älskar dig fortfarande och du kommer allit finnas i mitt hjärta!
Fortsätt vila i frid<3





Red även idag. Red på Hallon och det gick faktiskt bra och hade stöd nästan hela lektionen, så det är bra!
Åkte sen in till stan och åt på resturang med familjen men nu är jag hemma igen. Ska titta på tv nu sen sova om jag nu får så mycket sömn inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0