24 mars

Hallu,
Kom precis hem och har suttit och skrivit nationella C från halv 9-10. Hoppas det gick bra jag skrev så mycket som jag kom på och hoppas det räcker till ett G iaf!
Har ätit risgrynsgröt till lunch,yummie! Och ska nu titta på våra bästa år.
Ska väll ta mig till stallet efter skolan, men känner ändå en spärr till att åka dit vilket inte känns bra,förut har det vart min trygghet att vara där nu vet jag inte längre ibland äre det men ibland så äre bara jobbigt att vara där..
Men jag ska nog dit ändå..
Har gjort en ny spotify lista och jag kan inte sluta lyssna på de låtarna, bara balader och alla är grymt fina.
Tänker på er Samantha o Hampus hela tiden och jag önskar ni vore här nu jag behöver er nu, vill ha någon att krama om och gråta imot och veta att ni bara står där och inte rör en fena.. Jag älskar er och saknar er</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0