Allt är skit

Hallu,
Har lunch och ska väl gå tillbaka om 1 o en kvart så nu blire väll titta mer på tv!
Har bara 3 lektioner kvar,vilket är nice men jag vill verkligen inte gå tillbaka,vill till stallet nu! Jag mår inge bra idag..Orkar inte engagera mig i något,orkar inte äns prata med någon i klassen,vilket jag borde för annars märker folk inte att jag är där.. Men jag kan inte idag allt känns bara skit.. Jag failade på mina matterester, även fast jag hade pluggat, hur dålig är man då?! Vi övade på engelska nationella gick åt helvete och hela engelska natinella kommer gå åt helvete! Åhh jag vill bara försvinna från allt orkar inte mer!


Hampus påväg till välingby för tävling,saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0