Äntligen Fredag!

Hallu,
Äntligen fredag! Dagen har vart rätt nice, först svenska då jag typ halvsov för jag var så jävla trött, sen spanska och läste en text och gjorde läxförhör fick 22.5/25 så är väll nöjd. Sen lunch och sen världens jobbigaste lektion NO! Hängde inte alls med på något halvsov typ och ja vet inte vad hon snackade om på hela lektionen typ..
Åkte till stallet och precis när jag kommer fram till bussen som jag sprang till och han såg att jag kom så åkte! Fyfan vad jag hatar busschaförer!!
Fick då ta bussen då jag behövde gå på ängen, och tror ni det gick? Blöt upp till knäna, skorna var genomsura och jag kunde vrida ur mina strumpor! Gaaah fyfan vad arg jag var då..
Hängde med Amanda o Cajsa ett tag när dom kommit<3 Srn blev det gå ner till stallet där jag var med Åsa och hjälpte henne med nybörjargruppen och hann snacka lite<3
Tog sen hand om Hallon innan jag red. Det gick väll helt okej jag är nöjd för att vara så som hon var. Hon var stel,ville inte gå i handen och skit pigg.. Men agneta sa att det var för hon inte hade gått bra sen i tisdags med Åsa.. Det är det som är så jobbigt att rida ridskolehäst, att man före första inte rider så ofta och sen att hästen går med massa andra och alla är mindre duktiga än vissa.. Menmen vad ska man göra åt saken?
Har nu suttit och ätit Ben & Jerrys,fyfan vad gott det är asså slår alla glassar i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0