Beroende

Hallu,
Nu har jag bara 2 lektioner kvar och det är svenska och slöjd. Förhoppningsvis så ska min kjol börja likna en kjol,haha sist hade vi vikare och hon kunde inte ett skit så inget blev gjort..
Nu ska jag se vidare på våra bästa år,asså seriöst jag har blivit beroende jag tittar på varje avsnitt på kvällen för att jag missade det på dagen! Hahah aja jag älskar den serien och då får man stå ut med att vara beroende.
Jag börjar igen halv 1 så jag har lång tid på mig att bara ta det lugnt. Blir stallet efter skolan och förhoppningsvis kan mamma skjussa så jag slipper ta bussen..
Åh jag vill att tävlingen ska vara nuuuuu,är så grymt taggad och ska bli så jävla kul!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0