.

Hallu,

Måndag:
Halvstudiedag idag så slutade 11, hur skönt är inte det på en skala?! Kom till stallet innan 12 och pluggade so ett tag.. Tog hand om Rutan innan o efter Pernilla red. Sen så blev det plugga ännu mer, suck vad jag hatar att plugga men vad gör man inte för betyget?
Blev kvar i cafeterian hela eftermiddagen o kvällen med Zarah,Tarkan,Therese,Amanda,Marie o Monica!
Ridningen gick jävligt bra! Sjukt skönt.

Tisdag:
Halvstudiedag ida oxå! Men idag hade jag utvecklingsamtal halv 1, så kom ändå inte till stallet först vid halv 2..
Snackade med Jennie och tittade sen på när hon red. Pluggade även spanska idag, ska skriva en jävla text på spanska! Tittade när Åsa red på Raffe och sen åkte jag hem med henne. Eller först så åkte till mediamarkt, sen åkte vi o rastade hundarna. Gick sen och åt pizza,tack så mycket<3 Sen hem o titta på tv o gosa med pumba innan jag åkte hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0